Pages

Autodesk Autocad 2013

ကၽြန္ေတာ္ Autodesk Autocad 2013 ကို ( x86 ) သမားေတြ အတြက္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ ..   လိုအပ္လို႕ သံုးခ်င္တဲ့ သူမ်ားကေတာ့ မိမိတို႕ ေဒါင္းေလာ့ခ်ခါနီးမွာ မိမိတို႕ အသံုးျပဳေနတဲ့ Windows ဟာ x86  လား x64 လားဆိုေတာ့ ခြဲျခား သိဖို႕ လိုပါလိမ့္မယ္.. ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါထဲ ေဒါင္းေလာ့ဖိုင္ တန္းတင္ေပးထားတာ မဟုတ္ပါဘူး .. ကၽြန္ေတာ္ အခုသံုးေနတဲ့ စီမွာလည္း ေကာ္နက္ရွင္က အဲ့ေလာက္ မေကာင္းပါဘူး .. ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ Torrent ကေန တင္ေပးထားတဲ့ ဖိုင္ကို ရွာေပးထားပါတယ္ .. ( 1.14 GB ) ရွိပါတယ္ ။။ ေဒါင္းေလာ့ မခ်တက္ သူမ်ားအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ေဒါင္းေလာ့ ခ်နည္းလည္း ေရးေပးထား ပါတယ္ .. အားလံုးပဲ အဆင္ေျပမယ္လို႕ ထင္ပါတယ္.. ေအာက္မွာ သံုးေနရာခြဲျပီး တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ .. အဆင္ေျပတဲ့ လင့္ကေနသာ ေဒါင္းေလာ့ခ် သြားလိုက္ပါ ..




0 comments:

Post a Comment

IT မီးသီးနည္းပညာ ႏွင့္ software "သင္၏ ေ၀ဖန္မွဳသည္ blogger ၏အားေဆးျဖစ္သည္"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...